March 16, 2010

Nak buat album story book...

Entah apa kehalnya ngan aku tis lately..tetiba rajin plak gi cari pic lama2 masa zaman bercinta sakan ngan suamiku...hehehe...terimbas balik all the momento kami bersama sebelum bergelar suami isteri..aduh...indahnya ku rasa tika itu...mmg manis je ku rasakan...

Sambil2 tgh sibuk dok buat album "My Love Diary" tu...teringin plak nak buat diary/storybook pixas tuk Rizqullah sekali...heee....aku,bila dah datang idea giler + kreatif ni...seme pun nak buat...tapiiiiiiii...adakah masa ku???hmmm???Insyaallah,akan ku adakan jugak masa tuk buat seme tu...hehehe...

Hmmm..first "My Love Diary" tu aku nak tayang kat FB ler...klu rajin,mau print dan bukukan...hehehe...itulah kenangan yang x akan aku lupakan...dan aku nak anak2 aku tau akan betapa hebatnya cinta mama dan ayah mereka...betapa susahnya bercinta jarak jauh ni...dan jugak betapa bahagianya kami...

Masih segar lagi dalam ingatan aku masa first time kami berjumpa...heeee...hmm...masa tu mmg aku tak suka sangat pun ngan suami aku ni...niat masa tu just untuk berkawan je...tp itulah,dah jodoh dari Allah swt...walaupun jauh camne pun...pasti bertemu jugak...

Hmm...dah malas plak nak taip panjang2...sorrylah...entry kali ni x der pasal Rizqullah..lebih pada mama dan ayah...hehehe..layankanlah sikit hasil keje ku yang x sehebat mana pun nih....


My Love Diary














 Hmmm...banyak lagi pixas yang nak dimasukkan...tapi rasanya nak letak kat FB jelah...kat sini hanya sikit je...

Oklah...till my next blog...nak tulis sal Rizqullah plak...hehehe...

To my dearest son...mama and ayah will always love you...muuuuuuaaahhh....

 

0 comments:

 
Real Time Web Analytics