April 11, 2010

Bloglist di Blog Ben Ashaari

Okay..kali ni gatal nak join kat blog En Ben pulak...tengah blogwalking terjumpa pasal jelajah blog yang En Ben lakukan...terasa plak nak join sesangat tapi....**masih ragu2 ni**

Takper...join dulu tuk appear dalam bloglist pun cukuplah...nak appear kena buat entry ya En Ben..okaylah..saya cuba..


Di mana tahu pasal blog En Ben??

Hmm..dari blog2 yang lain..dan paling utama blog Kak Intan...sebelum tu mmg tau pasal ni jugak...tapi hanya glance through sahaja...


Entry yang sangat menarik perhatian saya pulak ialah :

Blogger baru vs Baru lama : Bantu membantu -3

Banyak blog lain yang saya tinjau dari sini jugak...**hehehe**

Okay...harap2 En Ben dapatlah meletakkan blog saya dalam bloglist En Ben...just to share sedikit pengalaman ibu dalam membesarkan & mendidik seorang anak tanpa suami disisi..(ops,bukan bercerai yer..suami saya belayar) di samping berhadapan dengan berbagai cabaran di tempat kerja...

 

2 comments:

umialya said...

Salam..
Maslina join jugak ke? hehehe

Maslina Rosdiana said...

A'ah...saja2 je...tapi bukan jelajah ni..dalam bloglist je...

Gerun nak tengok komen dari En Ben,sbb masih banyak kekurangan lagi blog saya ni..

 
Real Time Web Analytics