April 17, 2010

First Half day yang memenatkan...

Waaa...pagi ni sangatlah banyak benda yang perlu dibereskan...First kena bawak mamaku ke Pasar Tani...pastu agenda x dirancang..singgah plak rumah Auntie Tress sbb aku teringin nak tengok kucing yang aku cicirkan depan umah dia...heeee...mak ai..sangatlah sehat dan debabnya kucing itu..tapi dia masih kenal kot tuan dia..hehehe..sorrylah ek cleo...saya x sengajalah cicirkan awak ler...siapa suh awak duk dalam enjin kete saya...sib baik x kena libas ngan kipas radiator...huhuhu...sib baik awak jatuh kat depan umah Auntie Tress..mmg rezeki awaklah miaow..


Pastu balik...terus makan sekejap and minum pagi..then terus capai vacuum cleaner dan sabun kete...weee...basuh kete plak...hehehe..dah 5 bulan lebih kete tu x berbasuh..basuh pun luar je..hihihi..sorry ek my dear hubby...i x basuh bini u tu...ni barulah terhegeh-hegeh nak basuh..selama 5 bulan lebih ni...dok lenjan je tau...hihihi...pastu basuh kete,kemas bilik plak...aduh..memang memenatkan...Rizqullah plak bila nampak atau dengar suara mama dia..mencari-cari...pastu bila x jumpa menangis minta mama tunjukkan diri...hehehe..


Amboi..anak mama ni..takut sangat mama dia hilang ek..pastu bila nampak mama,tergedik-gedik minta diambil...dan cam biasa..bila peluk je si kecik ni..hilang seme penatku...ya Allah...bestnya jadi mama ni...Rizqullah sangatlah helpfull...x meragam sangat pun..cuma kadang2 nak tarik perhatian mama dia pada dia...


Ok..petang ni,x leh nak tido plak..syok plak tgk anak mama ni tido...x per..mama nak tunggu ayah balik..nanti mama nak qada tido puas2..heeee...


Oklah..sambung few pixas of Rizqullah dulu...


Senyuman Manis dari Rizqullah...
Inilah senyuman yang buat hati mama cair tiap2 hari...
Mama sayang Rizqullah...

Alamak..Rizqullah dah bangun plak..malam nanti sambunglah...

Till later...tungguu..dan salam hari sabtu...
Have a nice weekend...


2 comments:

Lady SharpShouter said...

manisnye senyum dia.geram tgk.heheheh

Maslina Rosdiana said...

Lady SS,

Geram senyuman dia ke??Pipi dia???hehehe...:-)

 
Real Time Web Analytics