April 11, 2010

Terima kasih En Ben Ashaari...

Alhamdulillah...ada gak my blog dalam bloglist En Ben Ashaari...ramai yang cakap dia otai dalam dunia blogger ni...mmg respectlah dengan dia coz x kedekut nak bagi peluang pada newbie nak bertapak kat dalam dunia blogger ni..."Terima kasih En Ben Ashaari"...

Asalnya x percaya yang blog aku akan terlisted dalam bloglist di blog En Ben...tapi kena percaya gak lah kan..sbb mmg ada blog aku kat situ...yipppppieeee...leh kongsi2 pengalaman dan pendapat dengan blogger2 lain terutamanya kaum ibu...dan yang nak jadi ibu...


Hmmm..ini buktinya blog aku dalam bloglist En Ben...

Siap highlated ngan kuning lagi aku buat..
Hehehe...
Sangatlah happy dapat gak interprem dalam blog orang fofular ni...
Moga2..ramai yang sudi berkongsi pendapat ngan aku..

Kepada En Ben Ashaari...
Terima kasih lagi sekali kerana sudi meletakkan blog saya ni dalam bloglist anda...

Kepada yang nak try...silalah jenguk ke blog dia di sini



2 comments:

Intan said...

Waaa dah "listed" tuuu!

Tahniah Mas...lepas nie ramai lah yg boleh baca update terbaru blog ini kat sana :)

Yg penting lebih ramai lagi kawan baru :D

Maslina Rosdiana said...

Hee...alhamdulillah...

Sib baik En Ben baik hati nak letak blog saya kat bloglist dia..

Yup..yang penting nak tambah kenalan baru..

 
Real Time Web Analytics