April 29, 2010

Terima kasih kawan2..hutang dulu yaaa!!!

Pertama sekali Mama Rizqullah nak ucapkan terima kasih pada kawan2 blogger yang ingat kat mama Rizqullah...ada yang tag mama Rizqullah dan ada jugak yang bagi award tuk saya dan Rizqullah...serius sangatlah menghargainya...dan rasa cam kembang semangkuk je bila dapat award dari kawan2 blogger...


Mama Rizqullah ni baru je sibuk2kan diri dalam dunia bloggering ni...**abis rosak bahasa**...serius sangat tak sangka dapat mengenali kawan2 yang gempak dan cun kat sini...Oleh itu entry ini khas untuk anda semua ya...


Oleh kerana kesibukkan yang melanda...mama Rizqullah x dapat nak jawab lagi tag dan award yang diberi...Namun...penghargaan tetap tidak saya lupakan pada semua yang memberi tag dan award tanda ingatan tulus ikhlas mereka pada saya dan Rizqullah...sayang anda semua...~~muuuaaahhh~~~


Hmm...oleh sbb ini entry penghargaan dan jugak sebagai tanda mama Rizqullah hutang dulu tag-tag dan award...mama Rizqullah akan sharekan semua hutang yang ada...nanti bila ada kelapangan...akan update dan jawab setiap satu yang memberi...


So..jom tgk siapa yang selalu ingat kat Rizqullah...hehehe...
Kategori Award

Kategori Tag

Erk...banyaknya hutang nih???hehehe...tak per,setiap satu akan saya bayar ya...apapun..main reason mama Rizqullah buat entry ni adalah untuk mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan pada kawan2 yang sudi singgah ke sini...membaca coretan mama Rizqullah,luahan rasa dan jugak perkembangan semasa kami sekeluarga...Terima kasih yang tak terhingga buat anda semua yang mengingati kami sekeluarga...

Okay...x bestlah klu entry x ada gambar kaaaaannn???

Hehehe..nak tayang dulu award dan tag yang diberi oleh kawan blogger mama Rizqullah...so,ini adalah yang diberi...layankan jelah ek...

Award dari Syifa Rosli
Award dari Salina@IbuAqil

Award dari Shiela

Tag dan award dari Liennats

Tag dari Salina@IbuAqil

Tag dari Salina@IbuAqil

Okay...tunggukan yaaa...jawapan pada tag dan award ini....

Till next entry...salam ukhwah dan salam satu malaysia untuk semua...
Have a nice and beautiful day tomorrow...

4 comments:

Mata Hati said...

byk nya award dia..huhu
congratulation...

Ain said...

banyak dapat anugerah ya.....

bertuah sungguh....

Shiela Latif said...

wahh...rupanyer banyak award yer....shiela dtg nie nak bagitau ada sederet lagi award kat blog shiela untok mama rizqullah nie...nanti dtg ambik lagi yer...hukhukhuk...nie yang paling latest sekali....hutang pon hutang lar....ngeh3!!

wanshah said...

salam. wahh.. tahniah² mama rizqullah. blog akak memang best. sebab tu la banyak dapat award. saya pun nak bagi award kat akak gak. hehehe.. akak jgn lupa amik kat sini tau.

http://wanshah87.blogspot.com/2010/03/award-top-blogger.html

 
Real Time Web Analytics