May 17, 2010

Berwajah Baru...

Weee...Rizqullah dah berwajah baru...dengan gaya baru...cewaaah...mama dia plak yang terlebih eksaited....


Ok..jom tengok apa yang berubah pada Rizqullah...
Sebelum

DAN

|

|

|

|

INI PULA SELEPAS NYA...

|

|

|

|

|

**scroll lagi ek...sikit lagi je nak sampai...**

|

|

Rizqullah dengan New hair style...
Esok mama Rizqullah cerita pengalaman ke kedai 
gunting dengan Rizqullah dan ayah...

Malam ni...
Mama Rizqullah dah kepenatan yang amat...
petang td kuar jalan2 gi Bukit Bintang...

So...selamat bertugas pada semua...jangan Monday Blues yer...

Salam sayang dan salam ukhwah dari kami sekeluarga...

10 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

rambut dah lain...comel...hehehe

umialya said...

makin hensem Rizqullah krg ni..

Ummi said...

nsem..nsem..hihihi

nurulazham said...

wah...makin encem!!

Zaidah said...

ansomelah anak mama nie....comel...rambut firas aje yang belum bergunting lagi...

kinsyakrn said...

nampak lagi brutal rambut baru ni....encem lah rizq

Nani # said...

rizqullah x mcm naruto dah..
ni dah mcm lin dan pun ade, hehe

AYU said...

makin terselah ketembamannya..heheh...mcm nak cubit2 je pipi dia..

JUE said...

sangat sangat comeyyyyyyy

Maslina Rosdiana said...

Terima kasih semua...tapi mama Rizqullah rasa cam muka dia nampak notty...hehehe...

Lagi sekali terima kasih sudi singgah sini..cayang uolls seme...

 
Real Time Web Analytics