May 28, 2010

Sepuluh Jari disusun...maaf dipinta pada Momma Mia...

Ampun maaf sangat mama Rizqullah nak minta dari MommaMia...coz MommaMia ada tag Mama Rizqullah tuk join contest...tengahhari tadi baru dapat me"lagha"kan diri kejap kat opis...itu yang jenguk2 kat blog hutang yang lama tertunggak...rupanya termiss satu tag tuk join contest senyum..huaaa...maaf sangat2 pada mommamia....bukan tak mau buat...tapi mmg sibuk sangat sekarang ni..


Kat opis pun sekali sekala je dapat masuk blog dan jenguk blog orang lain juga...okaylah...sebab nama pun dah hutang...mama Rizqullah tunaikan jugak yaa...walaupun x join contest tu...mama Rizqullah jawab jugak soalan yang diberikan dalam contest tersebut...




Sebelum tu,marilah baca apa yang diperlukan...


Nama Contest : Contest Senyuman Paling Menawan
Dateline : 20 May 2010 (Maaf sangat...saya dah teroverdue tarikh ni...)


Ngape mama Rizqullah suka tersenyum???
Hmm..banyak sebab ni mama Rizqullah suka 

  • Suka senyum sebab tengah amik gambar...kenalah senyum,karang abis hancus gambar tu...huhuhu..
  • Senyum selalu buat mama Rizqullah gembira dan tenang
  • Senyum dapat buat orang tersenyum balik,secara tak langsung jadi satu sedekah
  • Senyum sorang-sorang bila kenangkan Rizqullah
  • Senyum sorang-sorang gak bila rindukan ayah,pastu terkenang balik zaman kami mula bercinta
  • Senyum buat mama Rizqullah bahagia di sisi anak dan suami
  • Senyum juga dapat mengeratkan silaturahim dan membina ukhwah
Alahai...dah tak leh pikir lagi apa nak taip kat sini pasal kenapa mama Rizqullah suka senyum...tapi yang pastinya...mama Rizqullah tengah tersenyum masa taip entry ni..mama Rizqullah tersenyum sbb esok adalah hari cuti...yeaaaaa!!!dapat bermanjaan dengan Rizqullah dan ayah..spend quality time together-gether...

Lagi sekali mama Rizqullah pohon maaf pada Momma Mia ya pasal teroverdue bayar hutang...maap sesangat...

Sebelum tutup entry ni...selamat bercuti dan berhujung minggu...

~~Have a nice day~~

7 comments:

~NURUL~ said...

Salam singgah! aiyooo lambat hantar penyertaan ye ! bilang sama cik zetty :P

aiyayay tak sanggup nk membayangkan.. eh apasal mulut bueh2?? terminum cecair steril ke? hehhehe

jom baca entry baru fiza Indah persahabatan

rynas said...

tak per lambat pun jwb jg kan..hehhe

Momma Mia said...

Alahai terharunye ada n3 khas.. its ok ler dear... no heart feeling... anyway tqvvvm sbb buat juga tag tuh. jgn lupa slalu call rizqullah tuh bila bekerja yer.. sian dia... hhihih...


to rizqullah sayang, aunty terima ucapan maap tuh. pandai rizqullah yer... momma sibuk kerja utk rizqullah juga. nnti aunty bgtau momma suh jgn lupa call rizqullah lg yer.. mmmuahhh

umialya said...

jgn le Rizqullah sedey, umialya bacapn sedey gak. huhuhu

mama sibuk sbb cari rezeki, ntk masa depan gak.. huhuhu

Maslina Rosdiana said...

Nurul,

A'ah...terlambat sangat dah ni..huhuhu...cedey tul...

Maslina Rosdiana said...

Rynas,

Itulah..kena jawab gak walaupun terlambat..

Fiza Notty said...

heheheh :) xpe.. semoga berjaya..

 
Real Time Web Analytics