June 15, 2010

Rizqullah vs Pantai Cherating....

Sebelum bilik ready...sebenarnya ayah dan mama sempat bawak Rizqullah pijak dan rasa pasir di tepi pantai Cherating ni...Sangatlah happynya Rizqullah dapat pijak dan rasa pasir...This is actually second time Rizqullah gi pantai...sebelum ni penah gi kat Port Dickson...


Pemandangan di Pantai Cherating ni sangatlah cantik..pasirnya putih dan ombak laut pun hanya sepoi-sepoi bahasa...sangatlah tenang bila berada di sini..dan seperti biasa...tak akan lengkap entry mama Rizqullah jika tiada gambar dalam entry mama Rizqullah...


Dan macam biasa,layankanlah obsesi mama Rizqullah dengan keletah Rizqullah yang jumpa pasir tuk kali ke dua...semua picas ini sebelum kami masuk ke bilik..mama dan ayah bagi Rizqullah test run dulu..hehehe...


Jom layaaaaannn yaaa...


Wajah anak teruna saya yang eksited 
dapat pijak pasir...

Kalau boleh nak duduk dan 
tepok-tepok pasir tu...

Kaki dah ala-ala nak shuffle tu...
Eh bukan...dah macam nak poco-poco pun ada...
Ikut nenek ya nak poco-poco...

Rizqullah pujuk ayah nak main pasir sesama..

Rizqullah melayan diri main pasir pakai kaki...
Nak guna tangan tak dapat...
Kaki pun jadilah...

Pas main pasir...kena basuh yaaa...
nanti kena kuma pulak..
Rizqullah dah happiness sangat tengok kolam air tu...

Ini plak Rizqullah eksited sangat dapat main air...
Memang pantang sangat anak mama ni sekarang...
Pantang jumpa air...
Mesti ada je yang dia nak buat...

Banyak lagi picas menarik kami sekeluarga...aktiviti yang boleh dilakukan bersama keluarga jika anda ke The Legend Cherating ini..Insyaallah jika punya kelapangan....nanti mama Rizqullah sharekan lagi picas-picas menarik di sini...

Till my next entry...salam sayang dan salam cuti-cuti Malaysia...

~~Have a fantastic day!!~~

5 comments:

Ain said...

best bersantai kat sini kan....

sungguh mendamaikan.....

mommyYen said...

bes nya dpt bercuti bsama keluarga....hihi

Maslina Rosdiana said...

Ain,

Sangat best...rasa cam pendek sangat satu hari tu...klu lah boleh extend lagi...pasti seronok..

Maslina Rosdiana said...

mommyYen,

Yup...seronok sbb bercuti sekeluarga..spending the quality time together..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah best tak pi cherating...kiter nak pi july ni...nak tau gak tempat mana yang best

 
Real Time Web Analytics