June 15, 2010

This boy is 9 months already!!!

Pejam celik,pejam celik...sekejap je masa berlalu...dah 9 bulan rupanya anak mama kini...macam-macam ragam dan keletah yang anak mama ni buat...yang selalu bisa buat hati mama dan ayah berbunga dan bibir tersenyum...selalu jadi joker kat umah buat Mak Ngah,Mak Lang,Mak Teh dan Pak Su lupa akan kehilangan arwah angku yang tersayang...

Adanya Rizqullah di rumah...buat rumah Uci kembali ceria...begitulah besarnya nikmat yang Allah s.w.t berikan pada keluarga mama...patah tumbuh hilang berganti,walaupun begitu yang pergi tetap diingati dan yang ada dihargai..

Dan Alhamdulillah..selama 9 bulan ini jugaklah mama berjaya susukan Rizqullah dengan susu mama sendiri..syukur ke hadrat Ilahi rezeki anak mama ni sentiasa di murahkan oleh-Nya..dan semoga rezeki anak mama ni terus dimurahkan lagi dan mama dapat berikan yang terbaik untuk anak mama ni...

Rizqullah yang bermaksud Rezeki dari Allah...sesungguhnya dikau anakku...adalah rezeki yang tak terhingga dari Allah s.w.t untuk mama dan ayah...dikaulah lambang cinta mama dan ayah...dikau jugaklah kekuatan mama tika ayah jauh di tengah laut...dikau juga peneman mama tika mama sunyi..dikau penghibur hati mama tika mama sedih...

Semoga anakku Rizqullah...dikau membesar dengan sihat dan berjaya dalam apa jua yang dikau lakukan anakku...membesar menjadi anak yang soleh dan mukmin yang beriman..9 bulan yang penuh dengan warna-warni dikau berikan pada mama dan masih panjang lagi perjalanan mama dan ayah bersamamu...




~~Mama dan ayah sayang Rizqullah~~


Happy 9th months sayang mama...
Tiup lilin yaa....
Nanti setahun kita buat bezday party...

Vroom..vrooom...jom naik Ferari ngan Rizqullah..
Sekarang dah pantang nampak mainan camni...
Pasti nak merasa naik...

His favourite things to do now...
Naik atas mainan yang leh gerak-gerak ni..
Haih...sangatlah pandai mengenali mainan...
Bila jalan-jalan semua orang ingat anak mama ni dah setahun..

Untuk Rizqullah sayang..
Dikaulah segalanya untuk mama dan ayah..
Sayang anakku Rizqullah..
Muuuuaaah..
Happy 9th months!!!

Semoga jadi anak yang soleh dan beriman...

8 comments:

jaja9 said...

anak kite samala...anak jaja pon 9 bulan ...(lahir 2/9/2009)...heehehe

umialya said...

Bertuah Rizqullah, ramai yg sayaaang

Dokter faRyn said...

hensem nya Rizqullah :)

aqamz said...

mama, tiap2 bulan ke ade tiup lilin? hehe semoga rizqullah mmbesar dgn sehat dan menjadi insan yg berjaya dunia dan akhirat

Maslina Rosdiana said...

Jaja....

Weeee...bestnya,ada geng sama2 lahir ni...banyaklah tinggal pose time tu...:-)

Maslina Rosdiana said...

Kak Tini,

Alhamdulillah...dia dilahirkan masa semua dah besar panjang..tinggal dia sorang baby sekarang ni..

Maslina Rosdiana said...

Doktor Faryn,

Tima kacih...nanti mama saya singgah balik sana ek...nak suh dia usha anak dara doktor jao...

Maslina Rosdiana said...

aqamz...

X derlah tiap2 bulan..bankrup bank negara camni...hehehe..itu kebetulan masa bezday mama Rizqullah on 14 June...so,alang2 bagi Rizqullah tiup lilin sekali sesama..heeeee..:-)

 
Real Time Web Analytics