July 29, 2010

Alahai..ciannya anak nyet ni...

Kesian anak monyet ni kena buli ngan Rizqullah...
Macam2 aksi anak teruna saya ni...
kalaulah yang dipegangnya tu anak kucing...
Agak2 apa yang akan berlaku pada anak kucing tersebut...


Tapi sebelum tu..jom tengok aksi Rizqullah ngan anak nyet..
Sambil tu...cuba bayangkan kalau anak nyet tu..
Jadi anak kucing yang comel tu...
Hehehe...tapi anak nyet tu toy je...
Bukan real pun...


Layaaaaannnn....

Rizqullah with anak nyet warna oren...
Hehehe..bukan real pun...
Mainan je...

Okay..selepas tu Puan..puan semua..
Kita letak anak nyet atas peha sambil borak2..
Tapi tangan jangan lupa pintal2 ekor anak nyet tu...

Okay..selepas posisi tangan dah cantik...
Apalagi...jom makan...
Tapi yang penting eye contact kena ada 
ngan orang yang kita tengah borak tu..

hmmmm...yum..yum...
Amik ko anak nyet...geram aku...
Hehehe...

Kita gigit dia lagiiiiiiiiiii...
Geramnya...muka anak mama ni ngan ekor nyet tu...

Kita stracthkan plak ekor dia yaaa...
Camni caranya...
Pastu gigit....
Nyum...nyumm..nyummmmm,,,

Dah sudah gigit...
Kita timang2 anak nyet tu...

Pastu...sorry mama...
Rizqullah buat demo je...
Bukan nyet betul pun kaaaannn...

Haaa...inilah sebabnya mama tak pernah bagi Rizqullah pegang kucing...jadi cam anak nyet tu karang...abis seme pun dia nak gigit...pastu tarik2 camtu...sorry ya sayang...mama pun sayang kucing mama yang nama Acha tu...mama tau Rizqullah geram sangat ngan ekor Acha yang kembang setaman tu...tapi bila anak mama dah besar sikit...nanti mama bagi ek pegang Acha...itulah kucing kesayangan mama...mama tak  mau Acha disakiti...dan mama pun x mau Acha cakar anak mama kalau Rizqullah buat kat Acha cam anak mama buat kat nyet tu...

Okaylah...cukup dulu tuk kali ni...panjang plak menaip arini...hehehe...

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

~~Take care and have a nice day~~

10 comments:

Affan Ruslan said...

Salam ziarah.
1st time dtg sini.

Comelnya budak tu.
huk2. kesian anak nyet2 tu. kang tak pasal2 putus2 badan die. hehe

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...
kalau anak kucing memang dah lama dah mati dikerja anak teruna nie...
makin hari makin bayk keletah dia...

Femillea Boutique said...

comel nye anak u =)

AngahSayang2314 said...

eee riz main anak patung la... hehehe cute nyerr

FAIZA AMIR 2001 said...

aalahaii cutenyaaaa:) makin tembam:) mama tunjuk acha...nak tgk gak:):) kak meieja pon suka kucing gak....

Maslina Rosdiana said...

Salam Affan,

Terima kasih singgah di sini...
Hehehe..sib baik tu toy je..kalau betul2 mau kojol kot..huhuhu

Maslina Rosdiana said...

Lynn,

Tul tu..kalau anak kucing lagi rancak dia meramas and tarik anak kucing tu...mau lemas anak kucing tu..

Maslina Rosdiana said...

Femille,

Thank you....singgah sini lagi yaaa

Maslina Rosdiana said...

Angah,

Rizqullah seme benda pun buat main..huhuh

Maslina Rosdiana said...

Kak Mieja,

X leh nak amik gambar acha..nanti acha tinggalkan mama,..huhuhu x mo..

 
Real Time Web Analytics