July 24, 2010

Anak ayah ke...Anak mama???

Hehehe...this lately banyak betul gambar Rizqullah dan ayah...sampai kadang2 mama rasa Rizqullah ni anak ayah ke anak mama...manja tul dia ngan ayah...sikit2 ayah...mama plak mana ilang ek???

Heee..mama ada je...yang tukang amik gambar2 tu sapa lagi kalau bukan mama yang amik kan...mama yang nak rakamkan semua momentos antara anak dan ayah ni...sebab bukan mudah nak merakam gambar2 mereka berdua ni...bila ada ayah je gambar2 memori indah ini dapat dirakamkan dan disimpan tuk kenangan...buat tatapan Rizqullah nanti...


Bukti kasih sayang ayah pada anaknya...bukti betapa dedikasinya ayah menjaga anaknya...bukti mama beruntung bersuamikan dia yang sangat helpfull dan romantik...bukti betapa beruntungnya Rizqullah mempunyai ayah seperti dia...walaupun selalu berjauhan...nanum kasih sayang dia tidak berbelah bagi tuk anak dia...


Okaylah...macam biasa...mama Rizqullah malas nak taip...layanlah selected momentos antar Rizqullah dan ayah...

Rizqullah : Hmmmm...ayah dah nak gi Ganu ke??
Ayah : Aduhai...kena tinggalkan lagi si kecik pujaan hatiku ini...

Rizqullah : Ayah..jom kita gi jalan2 lagi...

Rizqullah : Cedeynya...ayah nak tinggalkan saya lagi ngan mama...
Bilalah ayah nak duduk ngan kami je...

Opsss...apa benda plak kat bawah ni...

Aduhai...macam2 aksi dua beranak ni...bila berpisah...leh sampai domam itu budak kicik...sbb rindu bangat ngan ayah dia...

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

Have a nice and beautiful day...

4 comments:

Nabihah Husna said...

aunty..

kalau anak sulung biasanya anak ayah..mcm husna gak..anak abah..hehe

ASSILA. said...

happy family. :)

Maslina Rosdiana said...

Nabihah,

Ye ke??cian mama dia camni..huhuhu..kena tambah anak cepat2lah camni ek...

Maslina Rosdiana said...

Assila..

Terima kasih..doakan kami bahagia sekeluarga hingga akhir hayat kami..amin

 
Real Time Web Analytics