July 23, 2010

Bila Terasa Rindu...

**Entry mode emo-emo mama Rizqullah,sebab rindu sama yang tersayang...**


Apa agaknya khabarmu di sana?

Di sini ku sedang dibelenggu rindu

Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh anehnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun tubuh dah jauh beribu batu
Sesaat seperti tahun lamanya
Semasa kau tiada
Apa yang terdaya…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Jauh sekali hidup di sini berbeza
Beribu kali lagi ku selesa di sana
Tak sabar menantikan detik kepulangan
Namun hingga itu
Apa yang termampu…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Terlintas di fikiran untuk meminggirkan saja
Semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar

**Lagu tema mama Rizqulla bila merindui sang suami**
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

video

Huhuhu...ini semua gara2 mama Rizqullah jumpa video ni...
Sedih hokey tengok anak beranak ni...
Sweet je bila tengok dorang berdua bergurau...
Rizqullah pulak happy sangat bila ayah ada di sisi...
Terkekeh-kekeh gelak bila ngan ayah...
Camnelah anak kecil ni nak faham yang ayah dia tak der 
selalu sbb mencari rezeki...
Semoga Rizqullah membesar jadi anak yang soleh dan menyenangkan mama...
Amin...

Till my next entry...salam sayang dan salam satu Malaysia...


Have a nice day!!

6 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Sabar mama.. Aqil pun mcm 2 dulu.. 2thn setengah membesar ayah jauh.. travelling hanya 2 mggu skali je dpt jmpa.. tapi mereka ttp rapat..

AngahSayang2314 said...

mas kenapa??? pjj ke?? aduhhh parah la macam nie yuhuuuu

aku_gayahspears said...

wah... so sweet lah akak...

Maslina Rosdiana said...

Sal,

Saya ok je...tapi hati tu terusik bila tengok anak rindukan ayah dia...lagi2 bila dia sebut ayah...lagi tersentuh hati keibuan ni...

Maslina Rosdiana said...

Angah,

A'ah...saya PJJ ngan hubby..dia keje laut...tapi sekarang ni kat Ganu sbb sambung belajar...

Maslina Rosdiana said...

gayahspear,

Tima kacih...tengah merindu kat suami...lagu tema kami tu bila berjauhan...

 
Real Time Web Analytics