July 25, 2010

Bzzzz....bzzzz..bzzzz...٩(●̮̮̃•̃)۶

Fesyen rambut gaya baru dari Rizqullah...fesyen "Bzzzz...bzzzz..bzzz..." kejutan letrik dari dia...kalau mama gi mana2 bawak Rizqullah mesti rambut anak mama ni yang orang geramkan...elok je cacak tanpa perlu didandan...semulajadi camtu...tapi kalau mama tak letak minyak...rambut anak mama akan jadi cam....


|

|

|

|

sila scroll bawah cikit yaaa...
Kalau nak tengok apa jadi kalau tak 
letak minyak rambut Johnson's

|

|

|

Taraaaaa...

|

|

|

|

|

Inilah yang terjadi kalau tak letak minyak rambut ya...
Macam kena kejutan letrik je rambut anak mama ni...

Acik Nani...ada macam Naruto tak rambut saya???
Ini rupa saya kalau saya marah kat mama saya...
Sebab tak angkat saya...
Rambut saya cacak cam kena letrik...
Bzzzz...bzzzz...bzzzz...
Ouch!!!!

Haa..inilah rupa anak mama yang rambutnya sebenarnya semulajadi kembang tegak je...kalau nak kuar mama dia asyik kena tepek minyak rambut...kalau tak mengerbang cam kat picas atas tu...hehehe...bila dah letak minyak...mama sikat sikit je kasi turun sikit..tapi hasilnya..tetap spikie jugak...Haih...genetik belah manalah yang anak mama ni ikut...ayah ke mama??

Okaylah...cukup dulu tuk kali ni...nanti mama Rizqullah update lagi..banyak benda nak kena recordkan kat sini buat tatapan anakanda mama nanti...

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

Have a nice Monday!!!

‎|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ |

11 comments:

sebelas said...

perh rambut elektrik..hehehe




http://nomborsebelas.blogspot.com/

gewecun said...

rambut rizqullah tu kenapa..??..hihih

.sweet-ants. said...

haha msti luka jari kene rmbut dia tu..hahaaa

NISA KHAIRI said...

uniknya rambut rizqullah...sukalah kalau rambut baby mcm tu...hehehe

http://hatikumikro.blogspot.com

mama meah said...

comel sgt ler rambut die, semulajadi eh..cool..my son rambut kerinting..gulung2 habis ler, tak tau ikot sape..kitorg pon takat ketak2 biase jer...btw, all the pics were nicely taken...good job..
mrsnik's last blog..Teknik berjimat..bukan berjimak

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...
rambut dia memang tegak2 mcm tu ek...
x sangka plak...
nampaknyer mama memang kena sentiasa letak minyak rambut la...

Marlina Roslee said...

Comel lah..

Shiela Latif said...

cutenyer rambot rizqullah tue...comel muka dia :)

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

perghhhhhh rambut dia.. wat ibu Aqil terngigau2.. Hehehehe

Maslina Rosdiana said...

Gewecun,

Rambut dia mmg camtu kalau tak letak minyak..kembang cam kena letrik...

AngahSayang2314 said...

alamak mas dah macam cream rambut tue la... masih terpacak hehehe

 
Real Time Web Analytics