July 8, 2010

Jom DURIAN@Maybank HQ!!!

Orang memberi kita merasa...orang belanja kita terima...hehehe...
Terima kasih pada PCEO Maybank sebab sudi belanja para staff makan doyan petang semalam...sampai fening2 lalat lah sbb melantak doyan kat perkarangan Maybank kat KL ni...

Ada selori doyan disediakan untuk semua staff yang terasa nak makan durian di petang hari...

Okaylah..x mo citer panjang...jom tengok kemeriahan aktiviti
Jom Durian@Maybank HQ...sangat meriah okay...
macam ragam dapat dilihat ketika acara makan doyan ni...heeeeeeee...:-)

video

Mama tak sempat nak snap2 gambar coz sibuk melantak makan doyan gak...hehehe...

Sampai sakit kepala dibuatnya makan doyan ni...tapi seeedaaapp...sbb dah lama tak dapat makan doyan...burrrrppppp....alhamdulillah...**kuar bau doyan**

Okaylah...kali ni..itu je yang mama Rizqullah nak share...nanti update lagi pasal Cameron Highland...**ish,ish..tak abis2 lagi tuuuuu pasal cameron...mestilah sebab banyak tempat yang menarik dan tertarik lagi da bommm kat sini...**

Till next entry...salam sayang tuk semua yang sudi singgah baca bebelan mama Rizqullah...

Semoga anda semua ceria dan happy selalu...

2 comments:

~ sall~ said...

Duriannnnn.....sedap3. Bertakung air liur aku tengok doyan ni....

Maslina Rosdiana said...

Sall,

Heeeeeee...sedap tu makan doyan..lagi2 doyan free...hehehe

 
Real Time Web Analytics