July 20, 2010

Life is so beautiful and meaningful when...

**Awasss!!!entry mode bunga cinta + emo-emo dari Mama Rizqullah...**
Entah apa tetiba datang mode emo2 yang menyerang tatkala diri 
tengah demam dan tonsil membengkak..
Mungkin sebab keseorangan ketika sakit ni membuatkan diri terasa 
bahagia jika En Suami ada disisi dikala ini...

Life is so beautiful and meaningful when.... 

I see both of you laughing and smile...
Having fun together...
Loving each others...


And also...
Life is so beautiful is when there is 3 of us...
Spending time together...
Caring of each others...
Loving each others...


Miss the time we were together...

~~The End~~

Heee...mama Rizqullah tengah mengong ni sebenarnya...coz banyak sangat makan ubat sakit kepala...heeee...

15 comments:

rynas said...

take care yer...

rynas said...

take care yer...

LiFe KaMi said...

happy family..cayalah..

Che Armster said...

hubby g mane? outstation eh?

LyNn HaMzAh said...

entry romantik...suker sangat...

~ataicha~ said...

comel Rizqullah senyum bila ngan papa dia.. pesal bila mama dia join sekali dia masam...

dia jeles kut mama dia baik ngan papa dia.. ahaks..

anyway.. smile Rizqullah... jgn jeles2 ngan mama awak tu.. tanpa dia awak tiada kat sini tau.. huhuhu

emaduel said...

comeynye rizqullah..

hey take care ya.jangan mengong2..huhu

Ain said...

cian mas kena tonsil....

cuba la makan aiskrem, petua dari doc. yang rawat akak.....

Maslina Rosdiana said...

Rynas,

Thanks dear...

Maslina Rosdiana said...

Life Kami,

Thank you..

Maslina Rosdiana said...

Che Arm,

Hubby gi belajar+keje kat Ganu...tapi biasanya dia belayar atas kapal membelah samudera tuk antar minyak..

Maslina Rosdiana said...

Lynn,

Tima acih...i pun suka romantik2 nih..heeee..

Maslina Rosdiana said...

ataicha,

Haaaa..dia mmg jeles selalu...kalau mama ngan ayah dia tgh berkepit..mesti sibuk nak mencelah kat tengah...

Pastu bila tak layan..dia buat macam2 hal...macam2 budak sekarang ni nyer perangai..banyak akal tul

Maslina Rosdiana said...

emaduel,

Mengong sbb banyak sangat makan ubat nak bagi kepala hilang sakitnya..

Maslina Rosdiana said...

Kak Tini,

Hehehe..saya tonsil sbb kena ketuk muka ngan mainan anak ni..idung bengkak membawa ke tonsil dan terus demam + sakit kepala...

Ni pun recover sikit...masih sakit kepala lagi..hope minggu depan sihat sepenuhnya lah

 
Real Time Web Analytics