July 17, 2010

Mama...help!!!

Amboooii...Ececeh....
anak mama ni dah pandai duduk atas bantal nikah yaaaa...
Hehehe...tak derlah...ni mama saja letak anak mama atas bantal ni...
Punya gerun dia duduk atas bantal tu....
Risau betul muka dia masa duduk atas bantal nikah tu...

Tak caya????
Jom tengok picas yang mama sempat captured masa Rizqullah sit on the Nikah pillow...

Layaaaann...anak encem saya ni yang ala2 Naruto bak kata auntie Nani..
**Auntie Nani...rambut saya mahal...satu2nya aset saya...heee...**







Okay...itu je cerita bergambar dari mama Rizqullah..sesaje je buat cerita ni..hehehe...
Sebab anak mama ni banyak sangat mimik muka dia...
Tapi mama paling geli hati tengok muka cuak Rizqullah bila duduk atas bantal nikah tu...
Macam yo-yo-an je dia yang nak nikah...
Heeee...camtulah muka ayah dulu masa nak nikah ngan mama...
Cebijik je...anak beranak ni...
Nanti Rizqullah dah besar...mesti mama nangis tengok anak
mama duduk atas bantal nikah ni lagi sambil melafazkan akad...huhuhu...
Lagi 20++ tahun kot mama akan melalui saat itu...

Apapun...mama nak Rizqullah membesar jadi lelaki yang hormatkan kaum wanita...
Jangan jadi kurang ajar dengan kaum yang lemah...
Biar tegas...tapi bertempat ya sayang...

Till my next entry..salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

~~Have a nice and beautiful day!!~~

18 comments:

princeduyong said...

berlatih dari kecik...hehe

ANAK MANJA

velasrizal said...

a'ah la comel cm naruto..

Ben Nyah Popular Sekelip Mata !

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Mama,nak kawin..haha

Velasrizal:First time aq dengar ayat comel macam Naruto..haha

5 Fakta Tentang Google yang Jarang anda dengar

~ataicha~ said...

ala comelnya.. pandai mam dia imaginasi apa di pikiran anak dia nie.. ahaks

aLya said...

mst rizqullah penat tggu tikar aladdin x terbang2..hehehe

umialya said...

20thn tu jap je masanya..yg psti Rizqullah psti tergelak baca celoteh mamanya d lmn ini..

alyyani said...

suka gmbr last tuh. comel mimik muka dia tu :)

zurazari said...

mengikuti perkembangan anak mmg sesuatu yg best kan? sy nyer adam baru 8 bulan.. biler bacer pasal rizqullah, lebey kurang samer jer perkembangan diorg... hope both of them jd anak yg soleh=) jom dtg umah...

Mata Hati said...

dah boleh praktis akad nikah tu..huu

Maslina Rosdiana said...

Prince,

Yezzzaa...berlatih dulu...

Maslina Rosdiana said...

Velasrizal,

Tq...seme pun cakap camtu...tapi mama dia pelik..tang mana yang macam naruto tu??

Maslina Rosdiana said...

PEJUANG KESENIAN EXTREME,

Okay..no problem....dah cukup duit cakap kat mama siapa yang nak dipinang tu...hehehe...

Maslina Rosdiana said...

ataicha,

Ahahaha...mama dia x der keje...ini yang kuar imiginasi camni...

Maslina Rosdiana said...

aLya,

Tunggu..sudahnya dia yang terbang kat tangan orang lain...ada orang lain angkat dia plak pastu...

Maslina Rosdiana said...

Kak Tini,

Itulah...mesti terbahak2 dia gelak nanti...pastu mesti dia peluk mama dia sbb tak sangka mama dia akan pikir sejauh ni...heee

Maslina Rosdiana said...

alyyani,

Nganga besar...sib baik lalat x masuk...hihihih

Maslina Rosdiana said...

Zura,

Amin...mudah-mudahan mereka berdua jadi anak yang soleh...

Maslina Rosdiana said...

Mata Hati,

Tu kan tengah praktis tu...hehehe...

 
Real Time Web Analytics