August 12, 2010

Indahnya Hari Mama bila...

Indahnya hari mama bila....
Melihat anak teruna mama sorang ni...
Bergelak tawa berdekah-dekah...
Bila diusik oleh Mak Lang...

Mama tau sayang...
Rizqullah rindu pada ayah kan...
Dah 2-3 hari mama tak dengar Rizqullah bergelak tawa...
Tapi semalam...
Anak mama dah move on...
Dah leh terima ayah tak der bersama kita...
Ayah pergi kerja ya sayang...
Dia nak cari rezeki tuk kita...
Kalau tak mama dan ayah tak mampu nak berikan 
yang terbaik untuk Rizqullah....

Okaylah...di pagi Ramadhan yang kedua ni..
Marilah kita ceria2kan diri tengok anak En Redzuan ni bergelak tawa...

video
Rizqullah seronok main dan bergurau dengan Mak Lang Zetti...
Oh...ya,Rizqullah pun dah potong rambut...
Asyik berpeluh je anak mama...

Insyaallah...nanti mama sharekan pengalaman potong rambut kali kedua tuk Rizqullah yang sangat huru hara...abis satu kedai dengar suara dia...macam kena inject je...

Till my next updates...salam sayang dan selamat menjalani ibadah puasa pada hari ini...

~~Have a nice and calm fasting today~~

2 comments:

Mama Adli said...

seronok tgk rizqillah...terubat rindu mama adli dgn adli laa ni....

Maslina Rosdiana said...

Mama adli,

Macam2kan keletah anak2 ni..

 
Real Time Web Analytics