October 24, 2010

My "Botak" yang comel....

Semalam ialah hari Sabtu...semalam banyak aktiviti Rizqullah buat ngan mama dan ayah...semalam jugak Rizqullah bertukar wajah...Rizqullah dapat identiti baru...
Tapi mama hanya nak update yang ni dulu...
Yang lain tu..pelan2 mama update kat sini...

Nak tahu camne rupa baru saya???

Tapi sebelum tu...jom imbau balik wajah saya 2-3 hari sebelum ini...

|

|

|

|

|

Seyuman manis Rizqullah yang selalu 
buat mama dan ayah angau...
You've lighten up our life my dear son...

Dan wajah terbaru saya plak adalah....

|

|

|

|

|

Scroll sikit je lagi...nak kasi suprise sikit...

|

|

|

|

|

Taraaaaaaaa.....

~~~The NEW Me,Rizqullah~~~
Me with 1 inch of hair....
Mama kata terpaksa potong camni sbb umah yang saya nak 
kena tinggal for 45 days without Uci x der hekon....
Saya plak baby hekon dari kecik sampai sekarang...
Tak tahan panas,asyik berpeluh...
Abis ruam satu badan kalau asyik berpeluh...
So,mama kata to avoid such things happened...
Saya kena korbankan rambut saya yang cun tu...
Tak per,rambut leh tumbuh balik....
Yang penting saya tak mo susahkan mama saya...

To my dear son,abis tak tiut dah anak mama ni...
Tapi mama dan ayah terpaksa buat decision ni sbb Rizqullah cam ayah...
Kuat berpeluh kalau panas...tak tahan panas,bak kata uci...
Rizqullah baby "Eskimo"...asyik nak sejuk je...
Tak sejuk,berpeluh basah baju....
Jadi terpaksalah mama dan ayah botakkan rambut Rizqullah...
Hopefully rambut Rizqullah pasni tumbuh tebal sikit...
Whatever it is my dear son...
You always cute and comelious to us...
Always be the apple of our eyes...
Always be in our heart...
Walaupun orang kata Rizqullah tak comel....
Tapiiii...bagi mama Rizqullah anak mama dan ayah yang comel and cheecky...

Okay...cukup dulu little latest and hot update about my dear son...Insyaallah,jika punya kelapangan..mama akan update citer terbaru(yang dah diperam)...nanti..banyak giler ni nak update kat sini...hopefully will get some time to do it later...insyaallah...

Till my next entry updates....have a nice and beautiful Sunday...

Salam...

p/s : To ayah,we are counting days for our vacation next couple of week...
(our pre-annivesary holiday..)
tak sabar nak tengok reaksi Rizqullah nanti...
Now,we are missing you already...
Have a good day at Ganu there and belajar smarties ek...Not study hard...
All the best for your test next week...
Chaiyok!!!chaiyok my dear hubby@love@best friend@king of my heart...


1 comments:

ummi nia said...

sama ngn dania..baby ekon..tp bila xsihat or demam mcm xelok jer ekon nie

 
Real Time Web Analytics