November 19, 2010

Kenduri Doa Selamat buat yang tersayang...

Hmmm...entry yang sangat lama tertunggaknya...orang yang didoakan pun insyaallah akan pulang tak lama lagi...harap2 semuanya selamat di Tanah Suci Mekah sana dan selamat menunaikan ibadah haji...walaupun ada cerita yang kurang enak didengar dari sana...tapi apapun,kami di sini mahu mereka yang di sana tetap kuat dan tabah menghadapi setiap dugaan yang diberi oleh Allah swt....

Semoga mereka tenang dalam menunaikan ibadah haji dan mendapat haji dan hajah yang mabrur..insyaallah...dan sebab dah laaaammmaaa sangat mama simpan benda ni....hari ni mama baru nak share kenduri doa selamat yang diadakan pada 16 Oktober 2010 lepas...tengoookk...kan dah lama giler entry ini mama simpan dalam memori harddisk...kenduri ini untuk mendokan semoga perjalanan pergi dan balik uci dan pak su rais ke Mekah selamat hendaknya...

Okaylah..x mo citer panjang...jom lihat sambutan kenduri yang sempat diadakan di rumah kami...kenduri ini 2 in 1 sekali...heee...


Persiapan majlis kenduri...
Kerusi,meja dan khemah yang telah tersusun rapi...
Menanti ketibaan para tetamu...


Rizqullah with Mak Ngah and Mak Teh...
Time ni anak teruna saya baru bangun tido..
Itu yang rambut tegak je...



Antara hidangan yang dihidangkan...


Kuih-muih...sponsor dari sedara-mara dan jugak jiran2...
Alhamdulillah...setiap kali majlis ada sahaja rezeki lebih yang kami terima..
Begitu jugak ketika bezday Rizqullah hari tu...
Banyak sponsorship makanan yang ada...
Alhamduillah...rezeki dari Allah semuanya...amin...


Majlis dimulakan dengan bacaan tahlil untuk semua
arwah2 yang kami sayangi dan kasihi...
Bacaan tahlil selepas solat Maghrib...


Sembahyang berjemaah Maghrib dan Isyak...
Ini jemaah wanita...


Solat Isyak yang di imamkan oleh Tuan Haji Helmi...
Ayah kepada cik Haziqah...
Terima kasih daun keladi atas kesudian untuk menjadi imam...


My VVIP...my in-laws..
Terima kasih atuk,nenek,ibu dan bapa sbb sudi hadir...


Selepas bacaan doa selamat dan tahlil...
Dah tentu its time to makan...


Antara mereka yang hadir...
Maaf lagi sekali pada semua yang hadir...
Kerusi meja semua tak cukup...
Tak menjangkakan kehadiran yang ramai pada malam tersebut..
Apapun,terima kasih lagi sekali atas kehadiran anda semua..


Ruangan dalam rumah...
Inilah masanya semua bertemu dan bertanya kabar...
Update apa2 yang patut yaaa...


Rizqullah with Arissa...
Owh...with Auntie Anis and Tok Zarina...
Arissa geram je Rizqullah amik botol dia...
HIhihi...kanak2 berebut botol mineral...
How's simple their life are..botol mineral pun leh buat mainan...

Okaylah..cukup dulu quick update tengahari ni...mama plak hari ni half day cuti...entah kenapa perut meragam giler dari malam tadi..cirit-birit tak abis2...tapi apapun,petang ni kena ke opis jugak..huhuhu..hope tak sakit lagi arr perut ini...

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

Have a nice Thursday...

0 comments:

 
Real Time Web Analytics