December 17, 2010

Berabuknya!!!!!

Hohohohoho...dahsyat ni,lama giler mama Rizqullah tak update apa2...tak lah lama sangatkan..baru je beberapa hari je ni...ni semua gara2 sibuk dengan aktiviti bersama keluarga...balik opis je agenda dah penuh...keluar jalan2 dengan Rizqullah dan ayah,jumpa sedara-mara dan macam2 lagi...kat opis plak..jangan cakaplah ek...memang sangat tension giler sbb tak abis kerja yang datang...


So...belah malam sekarang ni sememangnya adalah waktu tido mama..maklumlah,mama needs her sleeping beauty....penat okay,tak tahu apa yang dipenatkan pun...adakah itu tanda2 sudah tua...oh tidak!!!tidak mahu memikirkan tentang usia yang semakin meningkat...huhuhu..apapun,mama Rizqullah masih dalam lingkungan usia 20-an...hehehe..belum sampai lagi 30-an...tapi penat dah macam orang tua...kuang,kuang,kuang...maybe jugak penat melayan Rizqullah yang selalu nak smackdown ngan mama...huhuhu..penat sungguh ada anak yang sangat aktif nih...

Okaylah...just a simple one je pagi ni...sat lagi kalau sempat mama Rizqullah update lagi dan try menziarah kembali ke blog teman2 lain...hari ni dah Jumaat...yeaaaa!!!means esok adalah cuti...tapi kami sekeluarga penuh lagi dengan agenda...antaranya kenduri kawen...fuh,penuh weken dengan kenduri kawen je sampailah Januari nanti...alhamdulillah,murah rezeki dan semoga dimurahkan rezeki pada mereka yang jemput kami sekeluarga...tak lupa jugak "Selamat Pengantin Baru untuk semuanya dan semoga dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat anda semua"..


Hai...semua,mama saya sibuk jaga saya dan ayah sekarang ni...
Sorry sangat dia tak der masa nak update blog ni...
Nanti saya ingatkan mama update citer besh2
tuk saya baca bila saya dah besar nanti...
Pada semua aunti dan uncle,kakak dan abang
yang suka baca nukilan mama saya...
Terima kacih..nanti banjer saya makan gula2 yer...

Okaylah...nanti mama Rizqullah update citer besh..errr,ada ke citer besh...citer suam2 kuku je ada ni..hehehe..

Apapun,selamat bertugas buat semua...

Till my next update...salam sayang dan salam ukhwah buat semua...

Salam....

0 comments:

 
Real Time Web Analytics