December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432..

Salam Maal Hijrah buat semua....
Sudah masuk ke tahun baru kita mengikut kalendar Islam...
Baru sahaja tahun 1431 hijrah kita tinggalkan 
dan kini kita berada di tahun 1432 hijrah pula...

Alhamdulillah....
Menyambut tahun baru ini membawa seribu makna buat kami sekeluarga...
Kerana...dapat bertemu kembali bersama mereka2 yang kami sayangi dan kasihi...
**Alhamdulillah,selamatnya mereka kembali dari Tanah Suci Mekah**

Daaaaan dah tentu yang paling gembira adalah Rizqullah...
Dapat peluk cium uci kesayangan dia...
Tak lepas pun uci dia walau seminit....
Follow baik punya walaupun uci dia nak masuk bilik air....
Risau yaa sayang uci tinggalkan Rizqullah lagi...

Dan ketika mama ke pejabat petang semalam...
Rupanya uci dan makcik2 Rizqullah gayakan Rizqullah dengan jubah baru fresh from Mekah....
Alhamdulillah...sejuk mata mama memandang....
Mama ingatkan ada sepasang je yang Uci belikan...
Sekali uci belikan 3 pasang sekali tuk Rizqullah....
Ambooiii...bila masa lah nak mengayakan nih...
Mama dan ayah pun dapat sepasang berserta tudung dan kopiah...
**Syukur...rezeki...**
Owh...Rizqullah siap ada 2 pasang kopiah lagi...
Ish..ish..si kecik ni....alhamdulillah...murah rezeki...
Terima kasih Uci dan Pak Su yang belikan Rizqullah macam2 nih...
Seronok betul dia menggayakan dan posing semalam...
Walaupun labuh sikit jubah tu...
maklumlah,anak saya belum cukup inci lagi...
Tak per...nanti mama jahitkan...
Leh kita gayakan nanti ya sayang mama...

Dan sebelum menutup tirai entry kali ini...
Jom lihat apa yang makcik2 Rizqullah dah buat kat Rizqullah...

Zaaassss.....

|

|

|

|

|

|

|

\/
Inilah dia hasilnya....

Ustaz Mohamad Rizqullah....
Insyaallah...
Comel betul mama tengok Rizqullah berjubah dan berkopiah 
bila Mak Lang tag gambar ni kat FB mama...
Alhamdulillah..sejuk perut mama mengandungkan 
Rizqullah selama 9 bulan...
Terima kasih pada Uci sebab belikan jubah dan kopiah untk Rizqullah...
Siap sejadah kecik sekali uci belikan tuk cucu kesayangan dia ni...
Haihhh...beruntung betul anak mama nih...
Syukur...syukur...

Dan sebelum menutup entry kali ini...kami sekeluarga mengucapkan...

"Selamat menyambut Maal Hijrah 1432..
Semoga tahun ini memberi seribu kebahagiaan dan 
seribu kegembiraan buat umat Islam..."

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah buat semua...

Have a nice holiday and chillax!!!

4 comments:

Azza Firza said...

salam maal hijrah ya, semoga segala ibadat anda sentiasa diterima oleh allah, hehe, nak mng RM50 PERCUMA? ayuhh, join kontes azzafirza

http://zaza96.blogspot.com/2010/12/review-paling-kreatif-azzafirza-rm50.html

Shiela Latif said...

salam maal hijrah maslina...alololo comelnya rizqullah pakai jubah ngan kopiah... =))

Cik SHiNJU said...

ololololo...comeinyer Ust Mohamad Rizqullah... :)

nani said...

ustazzzz :)
cute..

 
Real Time Web Analytics