December 26, 2010

Selamat Berjaya Pasukan Malaysia!!!!!


26 Disember 2010,Ahad....

Malam ini adalah perlawanan akhir Piala Suzuki AFF antara pasukan Malaysia dan Indonesia...malam ni,26 Disember 2010...satu sejarah bakal terukir,semoga pasukan Malaysia berjaya menggondol Piala Suzuki AFF tersebut dan sekaligus mengalahkan pasukan Indonesia...bukan selalu ya ada perlawanan bola sepak antara pasukan Malaysia dan Indonesia ini....tapi walauapapun yang terjadi nanti...samaada Malaysia atau pun Indonesia yang menang atau kalah...diharapkan tiada kejadian yang tidak di ingini dari berlaku...diharapkan mana-mana penyokong pasukan yang kalah tidak terbawa-bawa dengan emosi dan sekali gus merosakkan segala apa yang ada di Stadium Nasional,Bukit Jalil mahupun terjadinya pergaduhan antara penyokong...hanya kerana sebiji bola...


Dan dah tentunya kami sekeluarga menyokong pasukan Malaysia...di mana tumpahnya darah kami...dan tak lupa jugak ada seorang penyokong cilik yang akan terus berdiri di belakang pemain-pemain Malaysia...nak tahu siapa dia penyokong cilik ini??


Jom tengok aksi-aksi dia....zassssss....


|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

\/

Penyokong cilik yang bersemangat 'Harimau Malaya'...
Siapa jersi Malaysia dan bendera nih...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....saya tengok kat rumah jelah...
Sebab saya kecik lagi kalau nak gi tengok bola...
Nanti saya dah besar...saya minta ayah 
bawakkan saya menonton perlawanan 
pasukan Malaysia lagi yeeee....


And tonight ayah,pak su and Mak Lang with few friends will be going to Stadium Nasional,Bukit Jalil to watch this match...hope everything will be fine and no chaos will be happened during this match...Insyaallah,amin...


To all Malaysia fan and Indonesia fan...let's pray and let the game begin...
Semoga semangat kesukanan yang bersih dan jitu terhasil malam ini...


Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...


Have a nice Sunday!!!

3 comments:

Rafina Mimi Zairul Murni said...

malaysia 3 indon 0 hehe..tggu minggu depan plak ye.. :)

diana sofian said...

mesia menang! yeahhh

Maslina Rosdiana said...

Yeaaaa!!!Malaysia menang,alhamdulillah...semoga dapat mengekalkan rentak yang sama di Indonesia nanti...

 
Real Time Web Analytics