December 2, 2010

Takziah buat Sahabatku...Marini..

Huhuhuhu...sedih2...pagi2 lagi dah dapat berita menyedihkan dari my BFF...siapa lagi kalau bukan Puan Marini...be strong ya my dear friend,Mar please..aku tau ko akan tabah menghadapi semua ini...walaupun ko penah citer kat aku ko mungkin tak dapat terima kehilangan mak ko...but please...jangan down ya...

Oh....lupa apa berita sedih yang mama Rizqullah terima di pagi hari ini...hari ini bersamaan 2 Disember 2010,ibu kepada kawan baik mama Rizqullah iaitu Puan Marini Thaib telah pun meninggalkan kami buat selama-lamanya...Al-fatihah untuk arwah dan semoga roh arwah ditempat di kalangan orang2 beriman dan dikasihi oleh Allah swt...

Puan Marini inilah teman seperjuangan mama di Universiti...banyak benda gilos buat sama2 dia....apa benda gilos nya???adalah ek....tapi mmg happy waktu kami bersama...apapun,aku doakan semoga ko tabah menghadapi dugaan ini...I love you my dear friend...call aku kalau memerlukan apa2,kalau termampu aku akan bantu...

Mama's best friend....
Please be strong my dear friend...

Okaylah..just a short one...tadi dah sempat berbual ngan my BFF,Marini...she sound strong tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mama Rizqullah tahu dia sangatlah sedih dengan kehilangan ibunda tercinta dia...her mom means a lot to her...mama tahu camne kawan mama ni jaga mak dia ketika sakit...sesungguhnya Mar,setiap yang berlaku ada hikmahnya..setiap ketentuan Allah swt itu ada sebabnya...what ever it is...kami semua ada di sini bersama ko...walaupun aku jauh dari ko,tapi call aku bila perlu apa2 ya...

~~~ Al-fatihah untuk arwah ~~~
~~Takziah sekali lagi buatmu sahabatku...~~

Till my next entry...salam sayang dan salam ukhwah untuk semua...

6 comments:

nani said...

takziah utk kawan ko yer mas..
alfatihah..

Rizziela said...

Al Fatihah...semoga roh di cucuri RahmatNya

princeduyong said...

innalillahi wainna ilaihiraajiuun..

hans said...

al-fatihah
takziah daripada saya

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

Elly & Emmy said...

takziah utk kawan Mas..
al fathah..

Maslina Rosdiana said...

Terima kasih semua...dia kedengaran tenang dan tabah bila saya call dia...tapiii tahu jauh dilubuk hati dia merasa kehilangan yang amat sangat...

Lagi2 saya pun dah penah berada di situasi dia...sangat memahami...biar depan orang kita gembira,namun di dalam hati..hanya Allah swt sahaja yang mengetahui...

 
Real Time Web Analytics