April 19, 2011

Terapi petang....

Ececeh...tetiba plak hari ni mama nak berterapi...
Yerrr...petang hari mama perlukan terapi sebab hari ni seharian sangat stress okay...
Memacam benda arr plak jadi...haih,sabar jelah...dan semua pun nak urgent nih...
huhuhu...sib baik arr I ada terapi terbaik...
Tengok muka dia yang tenang tu..terus turun suhu kemarahan dan terbakor hati ini...
Begitu kuatnya fenomena dia...begitu kuatnya penangan si dia nih...

Begitulah perasaan bila jadi mama nih....
Bila rasa nak makan orang je...tengok dulu wajah penenang hati...
Bila tengok wajah manja dia...terus hilang rasa marah...
Anak2 sahajalah yang dapat redakan segalanya...


Dan terapi yang terbaik untuk mama Rizqullah di kala petang hari ini...


Adalah...tak lain tak bukan...


Hanya dia sahajalah yang dapat meredakan kemarahan dan ketensionan mama dia...

Selain tu...ini jugak bisa buat mama Rizqullah tenang...


Ini semua adalah terapi yang terbaik dan penguat semangat untuk terus bangun dan bangun serta membina diri menjadi lebih matang...


Syukur punya mini family yang banyak menyokong diri ini...syukur punya 2 jejaka terhangat dipasaran mama Rizqullah ini...merekalah semangatku meneruskan segalanya...and definately...i'm missing my dearest hubby...walaupun kadangkala rasa boleh berdikari...namun ku tetap perlukan teman untuk bermanja dan berkasih sayang...kurindui mu suamiku...cepatlah 3 bulan ni berlalu...


Okay...just short one je...nak sambung korjer...sekejap lagi mau balik jumpa my little kenit boy....sekarang ni dah eksyen ngan mama bila mama balik kerja...haih,sabor jelah...tapi dikau tetap penyeri hati mama...


Till next entry...salam sayang buat semua...

2 comments:

ibu qaleesya said...

bertuah mama ada rizqullah.. salam dari kelantan

Maslina Roslan said...

Ibu Qaleesya,

Alhamdulilah...dialah penguat semangat...kalau tak der dia,mungkin dah surrender dan habis dah semua orang kena 'bahasa' ngan mama Rizqullah hari ni...hahaha

 
Real Time Web Analytics