August 1, 2011

Day 1,Ramadhan...

Amacam hari ni???
Ada yang dah terbreakfast ke???


Entry kali ni mama tak mo cakap apa-apa...


Jom layan kejap gambor nih....


|


|


|


|


|


\/


Ehehehe...dugaaaaaannnn.....
**Sedapnya Rizqullah mamam...mudah2an mama tak suap ke mulut sendirilah nanti bila suapkan Rizqullah makan pagi,tengahhari dan petang...**

Tahun ke-3 Rizqullah merasa Ramadhan...tapi Rizqullah tak leh puasa lagi...
Insyaallah mama akan train Rizqullah bila usia Rizqullah mencecah 4 tahun nanti...
Mudah-mudahan senang mama train Rizqullah nanti...

Di hari pertama Ramadhan nih...
Teringat plak mama memori masa kecil mama dulu...
Ya Allah,sangat menduga kesabaran dan iman...
Tengok air paip menitis pun rasa terliur...
Hahaha...

Okaylah...selamat berpuasa pada yang berpuasa...
Pada yang tidak berpuasa atas sebab A.B.C(Allah swt Bagi Cuti)...
Makan tu sorok2 sikit yerrrr...
Dan pada yang sengaja tinggalkan tu...
Hmmmm..sendiri mau ingatlah kannn...kubur masing2...
**Opsss.....**
Sempena bulan Ramadhan ni jugak..kurangkanlah mengumpat,mengata dan macam2 lagilah...
Pendek kata puasa hati dan mulut jugak yer...
Semoga Ibadah puasa kita ini diberkati oleh-Nya...

~✿Pesanan khidmat Masyarakat dari Mama Rizqullah...✿~

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Maslina..Selamat Menyambut Bulan Ramadhan tuk Maslina sekluarga

Sidratul Muntaha said...

salam mama....
selamat menyambut ramadhan..
andaikatade terkasar bahasa dan tersilap dimana - mana..
ampun dan maaf juga dipinta..

yudee said...

yahh...Rizqullah blum boleh puasa..coba bangun sahur je dulu Riz..!!

PurpLe LoVeR said...

salam ramadhan juga....


be strong ok...gee pun selalu ckp utk sendiri jugak...hihii

 
Real Time Web Analytics