August 23, 2011

Happy 28th Birthday Sista!!

Today is 22th August 2011...
Bukan sahaja hari ni hari gaji buat mama tapi bagi semua kakitangan bank...
Pada yang meneriam bonus hari ini...gunakanlah bonus tersebut sebaik mungkin...


Di kesempatan ini jugaklah mama nak ucapkan...


HAPPY 28th BIRTHDAY 


MY DEAREST SISTA,MARINA...


Thank you so much for all support and help for kakak during abang redzuan is away...


Kakak doakan kamu sentiasa dibawah lindungan Allah swt dan sentiasa gembira dan bahagia hendaknya selalu....dimurahkan rezeki dan dipercepatkan jodoh...


Owh...pada yang tak kenal siapa adik mama Rizqullah...
This is Mak Ngah Rizqullah,adik mama yang ke-2...
She's always there helping mama on taking care Rizqullah while ayah is away...


Still available yerr...tapi itulah,bakal suami kena sabar ya...sbb dia sangat fanatik dengan ADAM AF2....huhuhu...mana2 pun mesti Adam...
**Haihhh..sabar jelah,mama pun dah naik muak dengar asyik2 adam...adam...**
Apapun,mak ngah tetap sayang BF no 1 dia ni...
Siapa lagi kalau bukan Rizqullah laahhhhh....
He's no 1 yer sekarang ni dalam hati Mak Ngah...

Tak caya...cuba tengok nih...

Mana2 pun Rizqullah mesti ada....selain BF and bodyguard kecik Mak Ngah...
Rizqullah jugak yang selalu buat Mak Ngah geram...
Hehehe....apapun,Rizqullah pun sayang sangat Mak Ngah...
Tiap kali jumpa Mak Ngah mesti cakap "Wa chaaappp" (What's up??)...

Tadi balik dari buka puasa...sempatlah mama buat suprise birthday celebration tuk Mak Ngah...hehehe...best je Mak Ngah kat dapur tengah syok buat kuih ngan Uci sambil bergosip...tetiba mama datang bawak kek...

Hehehe....sib baik menyempat jugak mama gi beli kek dan pizza...
Nanti2 sajalah yer mama share some picas yang dicapture tadi during suprise birthday celebration for Mak Ngah...namapun suprise kan...jadi semua pun harus kalut....hehehe...

Dah cukup dulu entry kali ini...till my next entr...salam sayang buat semua..

Have a nice and beautiful day!!!

0 comments:

 
Real Time Web Analytics