August 29, 2011

Salam Aidilfitri 2011....



Kepada Semua yang sudi membaca nukilan mama Rizqullah ini...


"Ucapan Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir dan Batin
Untuk
Anda Semua"

Semoga di Hari Raya ini membawa seribu satu keberkatan di dalam hidup anda...
Semoga bergembira di pagi lebaran bersama mereka yang disayangi...

Di kesempatan ini kami sekeluarga terutama mama Rizqullah memohon maaf
Andai ada yang terguris hati mahupun yang terasa hati dengan nukilan mama Rizqullah..
Pohon maaf andai ada kata mahupun ayat-ayat dalam blog ini yang secara tidak sengaja melukakan hati anda semua...
Kami ini hanya manusia biasa yang tidak lepas dari melakukan kesalahan....

Pada yang pulang ke kampung...
Semoga anda selamat sampai ke destinasi yang dituju...
Pasti mereka yang menanti anda tidak sabar bertemu anda...

Pada yang memandu..
Pastikan diri cukup rehat dan bertenaga ketika memandu pulang ke kampung...
Ingatlah mereka yang bersama anda dan mereka yang menanti anda di kampung sana...
Semoga perjalanan pulang anda semua selesa dan selamat...

Pada yang belum habis shopping....
Selamat membeli belah...beringat ketika berbelanja...
Karang abis pulak budget selepas raya...
Dah kena korek plak tabung lama...

Have a wonderfull and colourfull of Aidilfitri celebration with all the love ones...

Dan seperti biasalah tahun ini sekali lagi kami sekeluarga beraya di sekitar Kuala Lumpur je..maklumlah,mama dan ayah Rizqullah orang bandar....dilahirkan di kota dan nenek atok pun tinggal di sini je...apapun,mama rindu sangat kehangatan sambutan hari raya ketika mama kecil2 dulu...seronok tak terkata bila nak balik kampung tu....walaupun kadang2 tu tak der apapun nak buat kat kampung.....tapi entah kenapa terasa happy sangat nak balik kampung...bak kata arwah Sudirman dalam bait lagunya...Oooo,balik kampung...Oooo,balik kampung...perjalanan jauh tak kurasa,kerna hati ku melonjak sama...ingin berjumpa sanak saudara yang selalu bermain di mata...

Peerrgghhh!!!sangat happy tau rasanya bila balik kampung...tapi itu dulu,kini semuanya dah berubah..mama dah jadi orang bandar...nak balik kampung pun dah tak der keseronokkannya...apapun,tahun ini mama bersyukur sebab masih diberi kesempatan untuk beraya bersama suami yang tercinta...

Syukur ayah dapat beraya bersama kami lagi kali ini...dan orang yang paling gembira nanti di pagi raya tentulah Rizqullah...sebab ayah ada bersama...sekarang ni mama dapat lihat the bond between mereka berdua...memang boys will be boys kan...apapun tetap bonding walaupun dah lama x jumpa...life is easy for them kan...


So....raya kali ini dah tentu sangat bermakna buat kami sekeluarga...sebab ayah dapat beraya bersama kami buat tahun ke-3...mudah-mudahan tahun depan pun ayah dapat lagi beraya bersama kami...mama sanggup je berkorban dan menanti selama 6 bulan asalkan tahun depan dapat beraya bersama sekeluarga...


Okaylah...kita tunggu pengumuman malam ni ya...harap2 esok rayalah yer...sbb mama pasti ramai yang dah siap macam2 tuk hari raya esok...


Sekali lagi...salam aidilfitri 2011 buat semua!!!




3 comments:

sue said...

selamat hari raya aidilfitri..

mira said...

Salam Aidilfitri :)
maaf zahir dan batin, semoga ceria2 selalu. :)

ctk said...

hehe sweet~

selamat hari raya :)

 
Real Time Web Analytics