August 3, 2011

Wordless Wednesday???

First time nothing to say...
Mood pun tarak dah nih....

Tayang 2 gambar ni jelah yerr....
Dan interpret sendiri....

It should be yesterday.....
............................

Moral : Sabar itu separuh dari Iman...moga ada pelangi yang menanti kami....

13 comments:

PurpLe LoVeR said...

ohohooooo harap mas bersabar ya....so meaning now da cukup 6 bulan eh....hohohooo


tapi gee pernah 7 bulan ++ tau...sabar...sedikit je lagi tuh...


husband gee pulak baru aja sebulan...
so raya puasa n raya haji tak dpt la beraya sama....huhuu lagi sedih mas...:(

Ummi said...

dapat balik ke tak mas?

Alin Marlini said...

ALAHAI..CIANNYER..SABAR YE..

Mama Rizqullah said...

Gee,

Yeah...dah genap 6 bulan dan tambah ajinamoto lagi nih...grrrrrr....

Dah lah memacam masalah timbul sekarang ni...tension yang amat...

Ni pun tak pasti Gee dapat puasa dan raya sama ke tidak...lagi tambah tension...arrrgghhh!!!

Mama Rizqullah said...

Kin,

Dengan bangganya saya umumkan...huaaa..tak tahu balik ke tidak nih...

**tak suka mode camni..**

Mama Rizqullah said...

Alin,

Huhuhu...sedang cuba untuk bersabar ni...sib baik puasa...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam maslina..slmt bertemu kembali ngan insan kesygan yer.Nie yg xsabar Rizqullah ke?....atau mamanya?hikhik

Mama Rizqullah said...

Azatie,

Bukan tak sabar...ada banyak sangat masalah ni...tak termampu kadang2 nak hadapi sorang diri.

Kalau dia balik,ringan sikit beban di bahu saya nih...mmg sangat perlukan dia sekarang ni...huhuhu...

Lagipun 6 bulan tu terlalu lama lah...terasa nak cabar pihak management company hubby suh dorang dok atas kapal sampai 6 bulan..apa plak dorang rasa...

CikFF said...

uhuhu... sabar ea.. :)

Ummi said...

bestnya ayah dah nak balik :) jelesnya...
insyaAllah la tu dapat balik..... :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sabar ye

insyaAllah nnty dapat balik tu ye

:)

Mama Rizqullah said...

CikFF,

Thanks dear...akak tgh bersabar ni...**huaaaa...**

Ummi,

Mudah-mudahan...akak harap sangat nih dia balik...nak nangis puas2 kat bahu dia...

Mama Rizqullah said...

Ini belog saya,

huhuhu...ameen..kita doa sesaam ekkksss...

 
Real Time Web Analytics