October 26, 2011

Aktiviti ketika cuti Deepavali...

Rasa cam lama dah tak bersuka ria camni kat rumah...
saban minggu asyik keluar rumah je...


Jadinya hari ni...bersempena dengan cuti Deepavali@Pesta Cahaya untuk kaum India...
Mama decide to stay home je...leh rehat2 kat umah...
Sesambil tu menyental nasi lemak masakan ibu tersayang with sambal sotong...
Buuurrrrppp...memang terbaik masakan mak sendiri...
Sesekali dapat makan sarapan nasi lemak bersama keluarga tercinta memang happiness...
**Eh...ni siapa yang raya nih???hahaha..dah macam kitaorg plak yang raya kannn..**
Lagi2 pagi2 mama dah sibuk2 tolong uci kemaskan dapur tuk aktiviti makan sekeluarga...
While uci masak2**mama tolong2 apa2 yang patut..**..


Mama kemaskan dapur dan sediakan pinggan mangkuk seme..
Dah lama tak buat camni...dulu time arwah angku selalu mama tolong uci masak sarapan kat dapur...syooookk sangat...
Tapi hari ni mama dapat buat camtu lagi...huk,huk...sobs,sobs...
Kalau dah pindah duk umah sendiri nanti camne kah nanti???
Apapun....hari2 pun mesti balik KJ...


Okay...disempena hari cuti ini...apa lagi aktiviti utama dan dah lama x buat adalah...
BERENDAM DALAM POOL...
pastu posing ala-ala majalah Mangga...**Ahaksss...**


Tapi sebelum kita tengok posing maut dari Rizqullah...
Kami sekeluarga nak ucapkan...


"Happy Deepavali"


Untuk semua kawan2 yang beragama Hindu...


Okay...jom rehatkan mata kejap dengan gambar2 pilihan untuk hari ini...
Layaaann....





Opsss...TERLEBIH sudah...
Saya MALUUUUUU....

Hmmm....ada banyak lagi yang mama amik...tapi nanti2 jelah ek mama tepek kat sini...sambil2 tengok anak main air ngan ayah dia...sesambil tu mama godek2 function dalam DSLR...dah lama jugak mama tak guna function manual...selalu pakai auto je sekarang ni...hehehe...nanti mama sharekan apakah hasil godekkan...

Okaylah...cukup dulu entry tuk kali ini...

Nak gi jalan2 plak walaupun hari hujan diluar sana...

Till my next entry...salam sayang buat semua...
(Ayat biasa kat sini sebelum tutup entry...ahakssss...)


Happy holiday buat semua!!!

6 comments:

Rizziela said...

kami pun dah lama x duduk rumah berehat...ada ajer tempat yg nak dituju

Nuriy Arisa said...

anak akak comey sgt2^_^

muke ikut ibunye ^_^

Cik tikah said...

sgt comel anak mama! comel!

Mama Rizqullah said...

Ziela,

Itulah...kami ni sejak ayah balik dari kapal...asyik berjalan je...sampai dah tak tahu lagi nak gi mana...sudahnya dok umah lagi bessttt...

Mama Rizqullah said...

Nuriy Arisa,

Thank you Dik..alhamdulillah...

Ramai cakap Rizqullah ikut muka akak...alhamdulilah...sejuk mudah2an..

Mama Rizqullah said...

Cik Tikah,

Thank you dear...alhamdulilah kurnian terbaik dari Allah swt..

 
Real Time Web Analytics