November 11, 2011

11.11.11 - Satu memori manis akan tercipta...

Hari ni tarikh 11.11.11...
Cantik je No tu...tapi life is as usual...
Still bangun pagi pergi kerja...
Bukannya dapat cuti umum pun yerrr...
Pastu mengadap jalanraya yang tak berapa jam sikit hari ni...

Rasanya ramai yang bercuti hari ini sebab ramai yang berkahwin hari ini...melahirkan anak hari ini...saja-saja cuti meraikan hari lahir mungkin ada...bermacam-macamlah kannnn...itu pun as usual sebenarnya...

Tapi bagi mama hari ini...
Ada special sikit kot...
Satu kenangan manis dan terindah bakal tercipta nanti...
Tapi firstly mama nak ucapkan TAHNIAH pada Mak Ngah Marina sbb...
Berjaya menerima undangan untuk menjadi Deejay Undangan di radio Era,rentak muzik terkini...

Congrats Mak Ngah@adikku sebab akhirnya impian jadi kenyataan jugak...
Walaupun hanya satu jam...tapi pengalaman tu sangat berbaloi-baloi kannn...
Tak sabar nak dengar suara Mak Ngah ke udara petang karang bersama Dina...
Yiippppieee!!!
**Heeeeeeeee...mama pun ada sekali nanti yerrr...leh masuk Konti Radio Era dan berangan kejap jadi DJ...muahaha...ko hade??**




Apapun Mak Ngah...jangan lupa buat muka comel camni yerr nanti bila amik gambar ngan kak Dina...pastu jangan lupa sebut nama Rizqullah taaauuuu!!!


Okay...pada yang nak dengar suara Mak Ngah Rizqullah...sila tune in Era FM di frekuensi 103.30 pukul 6.30 petang ni yerrr...
Selama satu jam Mak Ngah akan ke Udara di radio...
**Pak Su,jangan lupa record yaaa...**


Mak Ngah di Radio Era sebagai DJ Jemputan...
11.11.11
3.00 petang
103.30 (Era FM)

Jangan lupa yaaa...mungkinkah suara mama Rizqullah pun akan kedengaran nanti???Jeng...jeng...jeng...mungkin koooot...sbb mama pun diberi kebenaran masuk ke konti....muahahaha...**bangga siot,walaupun bukan diri sendiri yg jd DJ...menyibuk jeeee...tapi dapat gaklah merasa kaannn....**

 Okay...itu cerita gembira hari ini...sekarang mama nak share berita sedih yang tak dijangka diterima hari ini baru je kejap tadi...

Firstly mama pohon pada semua yang baca blog ini...tolong doakan suami pada opismate mama yang sedang tenat di ICU sekarang ni...Doakan supaya dia sembuh dari sakitnya dan anak2 dia tak kehilangan ayah mereka...

Pada yang mengenali Ibrahim b Hj Mohamed Nasir...
Saya pinta tolong buatkan solat hajat dan bacaan yassin untuknya...
Sekarang ni beliau sedang TENAT di ICU...


Sama-samalah kita doakan semoga beliau sedar dan bertemu semula dengan anak2 beliau...serius saya sangat kesian dengan anak2 beliau sebab dah berminggu-minggu terpaksa terpisah dengan ayah mereka...dan yang paling kecil pun baya Rizqullah...


Jadi...saya pohon pada semua yang baca blog mama Rizqullah ni...tolonglah doakan ya...


Mama akhiri entry hari ini dengan kata-kata...


"Allah swt menguji umatnya untuk melihat sejauh mana umatnya itu teguh imannya...jadi sentiasalah berdoa dan memohon pada-Nya supaya dipermudahkan segala dan dibawah lindungan-Nya."





3 comments:

maszmadi said...

ooo yang kat radio ERA td tu adik mas ker.. cumel jerk suara yerk... hehe

semoga en.ibrahim semakin baik hendaknya.. ameen

shark said...

wow..tahniah !!

Dalila Hamid said...

tahniah dari dela..

 
Real Time Web Analytics