February 24, 2012

Dulu dan kini...

Tadi mama tengah dok belek-belek and kira duit dalam purse...
Jumpalah duit syiling tahun 2012 dan jugak 2011...

Maaaakk Aiiii...shiny,shiny lagi...
Tapi itu duit tahun 2011 laaahh....

Duit tahun ni pun shiny jugak...
Tapi kalau kena apa2 mesti jadi huduh...tak shiny dah...
Tak caya...


Cer tengok gambar ni yang mama amik tadi...
Sempat jugaklah kaaan...
Sesekali kita interprem sikit gambar lain...
Asyik gambar Rizqullah je kannn...






Syiling 50 sen tu dah lusuh macam duit lama...
Walaupun ia keluaran tahun 2012...
Dan pada siapa yang dah pegang duit ni...
Ringgan kan duit ni???
Dah macam nak main token plak rasa...
Huhuhu...


Okaylah....insyaallah ada masa lagi mama Rizqullah share benda lain...
Apapun..mama Rizqullah tetap suka syiling lama..
Rasa cam kualiti duit syiling lama lagi bagus...
Kena air limau pun tak lusuh....


Till my next entry...salam sayang buat semua...


Good nite!!!

1 comments:

Cik tikah said...

duit lama algi best :)

 
Real Time Web Analytics