May 3, 2012

Jaclyn Victor : Sebelah Jiwaku...

Suddenly mama suka plak dengan bait-bait lirik dalam lagu ni...

Nyanyian Jaclyn Victor...
Khas buat wanita yang memerlukan semangat...
Sometimes...women do can change the world once there is a will...

Jom tengok sat video yang sempat mama append dari youtube...



Dan ini part bait-bait lirik dalam lagu ni yang mama suka sangat....

"Ketika kau ucap kata selamat tinggal
kusangka diriku kan hancur
nestapa menyiksa membuat aku sedar
hanya ku yang bisa yang mengubah arah hidup

Lihatlah...lihatlah aku buktikan padamu
walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
biarkan biarkan ku berdiri sendiri
kerana ku yakin masih lagi mampu
bernyawa dengan sebelah jiwaku

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
tapi tak kan ku menzahirkannya
Meskipun hai ku berderai bagai kaca
ku kutip serpihannya dan cantumkan semula"


So...jangan ingat wanita ni tak boleh bangun sendiri walaupun dia terjatuh...

Tertiba mood swing plak hari ni...entah kenapa kepala pikir macam2...sedangkan bukan masalah diri sendiri pun...tapi itulah,masalah orang pun leh effect diri kita jugakkan...

Tapi mood swing jugak bila tengok gambar-gambar ni balik...



Rindu sangat dengan DIAA....
Rindu nak manja dengan suami tersayang...
I need his shoulder to cry on walaupun tak tahu nak nangis pasal apa...
**Mengada je kaann??tapi inilah dia...bila pompuan mood swing,bahu suami jugaklah yang dia nak tumpang menangis...tanpa sebab kadang2 wanita boleh mengalirkan airmata...**

Apapun...I do feel bless having En Redzuan as my husband...dialah sebelah jiwa saya dan dia tahu saya juga boleh hidup tanpa dia di sisi saya selalu...dia menjadikan saya kuat,dia juga yang menjadikan saya seorang wanita yang tabah...tapi itu bila dia tiada di sisi saya..

Tapi bila dia ada...saya rasa saya seperti seorang puteri yang dimanjakan...segala perhatian dia berikan pada saya dan anak2...alhamdulillah...sesungguhnya,bersyukur di berikan peluang tuk menjadi isteri buat dirinya dan juga menjadi ibu kepada anak2 dia...semoga cinta kami dan jodoh kami kekal hingga ke akhir hayat kami...ameen...

Ya Allah,rindunya nak jumpa suami tersayang...dah 4 bulan lebih terpisah..kuatkanlah hati ku ini ya Allah...ku pohon secebis semangat dari mu untuk ku mengharungi hidup ini tanpa dia sebelah jiwaku disisiku...

Okay...dah cukup entry emo hari ini...

Salam sayang buat semua...

~~ End ~~

2 comments:

PurpLe LoVeR said...

cantik batik mas:)

Mama Rizqullah said...

Thank you mama faheem...hasil rembatan di Bandung...

Tak tahu leh muat lagi ke tak sekarang ni..dah mengembang semacam je pas beranak..huhuhu

 
Real Time Web Analytics