July 3, 2015

Selamat Hari Ayah....Ayah!!!

Weeee....ayah got his surprised on last week....
Berjaya jugak mama buat ayah terkejut dengan jambangan bunga dan juga hadiah sempena hari ayah...

Thank you sayang for loving us unconditionally...
As usual...nama pun surprise kannnn...
Haruslah surprise dilakukan diluar waktu jangkaan...

Hari tu kebetulan plak mama tak berapa sihat...having my vertigo and migrain...a perfect combo...tapi its doesn't stop me to do the surprise...
Since mama tak sihat...ayah telah ditugaskan untuk amik anak2 dirumah Uci di KJ...
While mama having my good nap and rest at home...serius heaven tido dengan aman tanpa gangguan anak2 and dirumah sendiri...total rest...hotel 5 star pun kalahlah...

This means a holiday at home is more meaningful rather than holiday in the hotel...

Okay....berbalik pada topik entry ini...
Definitely this is a surprise and unexpected by my husband...
Sesekali buatkan..menambahkan kemanisan dalam kehidupan berumahtangga...
Asyik kita je dapat bunga kannnn....
Sekali sekala...suami pun nak rasa dihargai oleh isteri dan anak2...

Therefore ayah...

Please accept this humble appreciation token from us for being good,tolerate,coolest,patient, caring and awesome ayah in the world...

You are our MAN!!!

You are not only our sailorman...but you also a BANK NEGARA for us...
Thank you for loving us unconditionally and hope this will make you happy stuck with us for the rest of your life...(hahaha...)


Sekali lagi my dear husband....

HAPPY AYAH DAY!!!
May all our dreams of being a good parents to our child will be accomplished...


Dan bila berbicara tentang ayah ni...
Dah tentu mama rindukan arwah angku@abah mama...
The man who raise me up as who I am now...
Who taught me a lot of things and to become a person with a brave heart...

Terima kasih abah...
Kakak rindukan abah....rindu nak sakat abah...rindu nak berbual dengan abah tentang kerja and banks...dan macam2 lagi...
You are really my BFF abah!!!

No one can challenge your ranking in my heart...
And my hope is...
My husband will be responsible as you and awesome as you abah!!!

Okaylah...cukup dulu entry tentang hari ayah ni...
Its time to sleep and have good rest...
Eventhough is will be weekends...
Entah kenapa kepala mama keep running a lot of things...

Till my next entry....
Selamat berpuasa buat semua!!

Have pleasant day peeps!!!

***Syukur alhamdulillah masih dipanjangkan usia untuk menikmati Ramdhan kali ini...syukur juga kerana dipertemukan dengan mereka2 yang tabah dan berhati kental yang jugak menjadi penyuntik semangat buat diri ini...sesungguhnya hidup ini singkat...hargailah ia selagi kita boleh meraikan setiap apa yang berlaku di sekeliling kita...setiap memori yang kita tinggalkan pasti ada insan yang akan mengingatinya...**

1 comments:

Salina@IbuAqil said...

Lama ibu x sggh sini..
Cantikny bunga matahari tu..
Hope mama sekeluarga sihat hendaknya..
Aamiinn!!

 
Real Time Web Analytics